Egy régi vita került ma újra látókörömbe, mely akár ma is történhetne, de valójában néhány évvel ezelőtti emlék csupán. Ettől még úgy hiszem, most is remekül lehet szórakozni vele. 

R.G. : E-mailben a következőkben ismertetett levelet kaptam. Feladója a levél tanúsága szerint Lui Padre. A levélben ez állt: Olvasd el és gondolkodj!!A dolgaidon!!!, és mellékelve volt egy word dokumentum, amit pontosan másoltam be ide.
Később megkerestek más, a mágia szakmában ismert emberek, és tisztázódni látszanak a levél körülményei is. Álljon hát itt az egész történet, elsőnek Lui Padre hozzám intézett levele:

Tisztelt Hombár fejű reikis nagymester

Én tudom, hogy én vagyok magyarország legnagyobb mágusa amit a média is bizonyít !
Amikor én már a mágiával foglalkoztam, téged makszimum kocsmatöltelékként regisztráltak.
Nekem legalább nevem van, nem úgy mint neked akármilyen tanfolyamot is végeztél a kutya sem hallott rólad, reklámot makszimum pénzért kaphatsz nem úgy mint én aki magyarország V:I:P: mágusa akit a Valóságsó is valóságként mutat be!
Nem véletlen tehát, hogy jogomban áll itélkezni feletted! Te aki pár éve léptél a porondra nem akarhatsz mert nem tudsz ellenem lépni!
És tuddjad ha engemet bántól meggyűl a bajod az én tudásommal!
Egyépként is a reiki nem a mágiára hanem a vajákolásaitokra való, eztet ne feledd el mert én sem felelytek!!!
Csakhogy tudd nem hagyobb aba amíg te sértegetel!
Ha bajod van velem keress meg személyesen a lapickádat is eltöröm!

L.P. Legföbb mestermágus

 

2002. szeptember 18.-án a Boszorkányszövetség fesztiválján a következő párbeszéd hangzott el a szövetség honlapja szerint:

Lui Padre mestermágus és boszorkánynagymester következett. Mivel ismert ember taps fogadta bemutatkozását. Cézár kérdésére elmondta,hogy egy Vito nevü boszorkány a könyvében rágalmakat állított róla. Cézár megkérdezte, hogy miért haragszik rá a Vito. A válasz az volt, hogy azért mert levette a Vito mennyasszonyáról a rontást. Cézár megkérdezte, hogy orálisan? A válasz igy hangzott: -"ne beszéljünk róla.". A közönség hangosan nevetett majd megtapsolták Lui Padrét.

2003. április 25.-én Vito meghallotta a történetet, és a következő levelet intézte Padréhoz:


Nyílt levél Lui Pedre úrhoz.

A köztünk lévő feszültség alapját,egy általam írt könyv alapja teremtette meg,melyben teljes öszinteséggel számoltam be bűneiről.Ez egy dolog. Ezzel lehet vitatkozni,érvelni igaz vagy nem,erre vonatkozóan anno tettem is ajánlatot a számára,melyre még reagálás szinten sem volt hajlandó lépni. Ez megint egy dolog. Ő azonban olyan módját választotta a vélt sérelemre való visszavágás gyanánt,mely mélyen aljas és férfitől merőben nemtelen cselekedet.Erről szeretnék most beszélni.
Kedves Lajos. A 2OO2.szeptemberében tartott boszorkányfesztiválon/Újpesti Művház/én tiszteletemet tettem másod magammal.Velem tartott menyasszonyom S.Krisztina,aki azóta szeretett feleségem lett.Belépésemet te több biztonsági ember bevetésével megakadályoztad,amit azóta sem magyaráztál meg,miért?! Pontosabban azt,mitől féltél?
Aki egy kicsit is ért a dolgokhoz/Mágia/az pontosan tudja hogy azért,mert nem vagy az aminek mondod magad! Minden irányban vitatható képességeid a minimumot sem ütik meg.Erről tévés szerepléseid fényesen állítják ki bizonyítványodat.Beszélni sem tudsz!A többiről ne is beszéljünk.Az ott és akkor megnyílvánuló gyávaságodat én kultúráltan és méltósággal kezeltem,számonra az ügy lezárult volna!Mondom volna..!!
Ugyanis a tudomásomra jutott egy merőben gusztustalan és hazug megnyílvánulásod,amit ott azon a fesztiválon sütöttél el igen nagy nyílvánosság elött,amely végül felkerült a Boszorkány szövetség honlapjára is.Engedd meg hogy idézzek belőle..-Cézár kérdésére elmondta,hogy egy Vito nevű boszorkánynagymester a könyvében rágalmakat állított róla.Cézár megkérdezte,hogy miért haragszik rá a Vito.A válasz az volt,hogy azért mert levette a Vito mennyasszonyáról a rontást.Cézár megkérdezte,hogy orálisan?A válasz így hangzott:ne beszéljünk róla! A közönség hangosan nevetett majd megtapsolták Lui Padrét._
Kedves Lajos.
Nem elég hogy szemérmetlenül hazudsz,még ordenáré módon bemocskolsz egy általad nem is ismert nőt,aki történetesen a feleségem,ezálltal engem is mocskolsz. Becsületemben megalázó kijelentésed több ponton is aljas,és teljességgel lehetetlen. Te nem vehettél le semmilyen rontást a Krisztiről,mert nem volt rajta,és mert akkor látott életében előszőr a rendezvényen,ahonnan ugye távoznunk kellett.Összesen nem voltunk ott öt percet..!Arról nem is beszélve ha bármilyen ilyen ügye volna,azt nem veled oldatná meg akiről köztudott hogy kókler!Ott lennék,vagyok én neki ha bármi baja lenne.
Az pedig amire búrkoltan utaltál a Cézárral történő párbeszédedben,teljességgel minősíthetetlen.Mind férfitől,mind állítólagos mágustól.Kedves Lajos.
Olyan nőnél mint a Kriszta,te nem hogy orálisan nem rúghatsz labdába semmilyen módon,hanem emberként sem.Neki ugyanis van ízlése,és női büszkesége.Arról nem is beszélve hogy szerelmesek vagyunk egymásba.Ő nem ócska céda,mint ahogy te beállítottad visszataszító elmebetegségedből kifolyólag.Elolvasván,eme gyöngyszemet a honlapról,én karakteres férfitől és férjtől elvárhatóan/ami te sosem voltál,és leszel/felhívtalak telefonon.Kedves feleséged vette fel,és szabadkozott hogy nem érsz rá.Ez lehet,ám én általa is üzentem neked hogy legalább annyival tisztelj meg ezek után hogy visszahívsz.Én már akkor tudtam,ez nem fog megtörténni.Tudtam,hiszen ismerlek annyira hogy képben legyek veled kapcsolatban,miszerint gyáva, aljas, gerinctelen csúszómászó vagy csupán,sebbi több.Mivel sunyin kikerülted a velem való szembenézést és számadást,most így ezúton közlöm veled az én álláspontomat.
1.Vedd úgy hogy mint az Európai Parcae Rend nagyhercege,totális háborút kezdek,és hírdetek személyed ellen.A mágia minden eszközét,és a mágusaim minden lehetőségét bevetve.
2.Vedd úgy hogy mint férj és férfi,felhasználva a jog minden lehetőségét elégtételt fogok követelni és kiharcolni nejem és magam becsületének tisztáramosásának érdekében.
3.Vedd úgy hogy szent kötelességemmé minősült bebizonyítani a mágiában való ténykedésed minden szegmensében történő csalásaid,visszaéléseid,és egyébb megvetendő cselekményeid,melyről gondoskodom hogy a közvélemény legszélesebb távlataiban is nyílvánosságra kerüljenek.
4.Vedd úgy hogy betelt ama bizonyos pohár,s nem csak a részemről!

Most már nem kérek..várok tőled semmit,csak egyet..imádkozz!
Remélem eltudod olvasni levelemet,ha tudsz egyáltalán olvasni?
Maradok öszinte ellenséged..

VITO.P.M.D. 2OO3.O4.25.

 

Lui Padre válasza Vitonak április 30.-án:


Tisztelt "Nagyhercegem"

Hamar kapcsolsz ugy hét hónap után már kapcsoltál hogy valami ügy volt az asszonkáddal !
Ha értegetnél egy kicsit a mágiához már utánnanéztél volna és nem engem sértegetnél!
Engemet holmi nyílt levelekben ha tudnád én vagyok a legnagyobb mágus a mágusok közöt, te kis kutyaüto vagy miért nem nézegetel magadba, hogy ilyen ocsmány sértéssel vádolsz!!!
A Müller kisasszony is megmonta rólad hogy kiskaliberü piti, vidéki szarpucoló vagy!
Tudd meg engemet nem tusz kinyírni a kis mágiáddal mert engemet fölülrül védenek és az a feladatom hogy a kis segdugókat helyrerakjam és ne támogassam a fekete törekvéseiket!
Venyegetéseidnek állok elébe ugy tudom semmihez nem értesz igy félelmem nincs is!!!
A te rended hol van ?? A fasorban sincsen!! Az összes tanítványod aki tanítottál nálam akart utána tanulni!!
A feleséged pedig bárki mással pótolható!!
TE mertél könyvet írni mindenkit elitélsz pedig te érsz a legkevesebbet, téged keresett e a média vagy akárki is!
Magyarország mágusai tolem tanultak Müller Rózsa , Frabató, Cézár na meg a Binger is a Lili is hol vagy te melik rendbe vagy nyilvántartva?!?!
E!zek semmit se tudnak az igazi mágiáról pedig az emelt engem fölétek!!
Eztet jól jegyezd meg, mielött lépsz! És hosszu haj rövid ész!
Maradok én is öszinte felsöbb elllenséged!
UI:jobb ha kusba maradol velem szembe!

Legföbb máguskirály: L.P.

 

Majd ugyanaznap elküldte a következő körlevelet mindenkinek, akit csak ismer:

Levél az ellenségeimnek

Ketto embert már elintéztem közületek a hombárfejü rárakta a lapjára és asztat hiszi hogy igy malyd el van intézve pedig nincs is!!!
A vito meg nem is lépett tudja minek ugy is én nyerek háborut mert ez már az háboru!
Mindenki gyáva nem pedig ellenfél
Az egész mágusbagázs egy senki!!
Mostan leirom a véleményem rolatok:
A binger egy kis senki aztat hiszi mert bóltja van már valaki, én már láttam kintrol szép szép de nem ez a minden, azt hiszi a szakálltól lesz mágus ja meg még a pajeszt is növeszti
Zsidó boszorkány!
Ugy mint a Lili meg a Melitta eggyik se különb én ezt tudom!!!
A Cézár is mire fel O a nagymester??kérdem én!válaszoljál ha merssz!!!
De az egész brigád senki a Fishl is senki csak egymás hülyeségét hangoztatjátok de már nem olyan sokáig !A Rozi is csak azér boszorkány mer a binger felesége vót eztet mindenki jól tudja!
Az Elemér a pécsi mágus mi csak azér mert pécsról jött meg ugyanúgy kicsi senki, messziröl jött mond amit akar!!Csék meg a pálma azok kik mi..senkikse

Nem vagyk beszarva toletek mert nekem lehet sok a pénzem de az eszemmel és szívemmel szewreztem és a mágusmédia ia velem van jobb ha tudgyátok nem kell a kicsinyes Internet hülyeségetek az nem árthat nekem!!!

L.P.mestermágus

 

Szintén ezen a napon a Boszorkányszövetség is reagált a levélre:


Tisztelt Lujo Padro tinger-mágus!

 

Nagyon örülök,hogy a Vitoval való vitátok lerendezésére a Boszorkányszövetség honlapját választottátok.A Vito által kiadott könyv indította el ezt.
Én arra gondoltam ,hogy egy tyúknál több eszed van , mikor megjött ez a leveled és ebben betámadtad az összes mágust.
Megnéztem az ezo.hu honlapját is ahol közszemlére van téve a nyílt leveled Rusznyák Gábor ellen.
Úgy néz ki ,nem tudod felfogni,hogy mibe nyúlsz bele ha mindenkit megtámadsz a net-en keresztül.Bár gondolom azért van free-mailed,hogy ha bajba kerülsz, letagadhasd.Nem kell megijedned, utána lehet nézni ki írta.
Kulturáltan is lehet vitatkozni,nem muszáj embereket faji hovatartozásuk miatt sértegetni.Ez még nagyon visszaüthet neked.Azt se felejtsd el,hogy Romániából vándoroltál ide, és úgy lettél magyar állampolgár.
Emlékezhetnél a boszorkányok jelszavára-"Tégy amit akarsz,csak ne árts vele senkinek"ami rád is vonatkozott, amíg ki nem rúgtak a Boszorkányszövetség kötelékeibol.
Amennyiben ,tovább gusztustalankodsz ráteszünk a net-re néhány olyan dokumentumot ami bizonyíték arra,hogy milyen is vagy valójában!
Ha nem tudnád,hogy mit jelent a neved után a címzésed,tedd elé a prosz szócskát! M.B.SZ.
Cézár,szakrális vezeto


Vito ezek után a következő választ intézte Padréhoz az utolsó szó jogán:

 

Te legnagyobb Lajos a Lajosok között..!

Megvallom öszintén,megírt,hozzád intézett nyílt levelem után nem szándékoztam további írott reagálásokba bocsájtkozni,ám azóta történt egy s más!
Ugyanis válaszoltál! Nekem is amit még úgy ahogy értek,de másnak is amit már kevésbé tudtam értelmezni?! Kezdjük a többiekkel.
Szellemileg alulképzett Lajosom,számomra logikátlan és teljességgel érthetetlen az a viselkedés amit sikeresen bemutattál szétszórt leveleidben! Az induló ügyben nem is szereplő embereket kínáltál be a szokott buta modorodban,becsületükben,szakmai kvalitásukban,vallásukban és emberi mivoltukban gyalázva! A teljesség igénye nélkül néhány közismert név a palettádról: Abafi Mészáros Cézár.. Kárpáti Lilly..Binger Vilmos..Melitta..Rusznyák Gábor,és még sorolhatnám!Vagyis olyan személyeket fikáztál gusztustalanul,akiknek a kisujjában több tudás..intelligencia..emberség..becsület szorult, mint beléd soha!Pedig te vagy a legnagyobb!Mert ezt a badarságot állítod magadról! Kérdezem én,ki kérdezte hogy te mekkora vagy,és főleg rajtad kivül ezt ki állítja még rólad hitelesen? Exhibicionista zagyvaságodban odáig mentél,besároztad azt a közeget is ahonnan jöttél. A boszorkányszövetséget! Ó..ha tudnád okos Lajosom te legnagyobb,meddig és milyen áron védték tőlem viszketeg seggedet!Mert valahol a saját kölyküknek tekintettek,elmenve akár a végletekig,mint például ama elhíresült fesztiválon ahol te beparáztál tőlem amikor megjelentem a mennyasszonyommal! Lajos te legnagyobb,te csodállatos lángelme! Mond ha te oly nagy mágus vagy akkor miért szartál be tőlem ott,és miért másokkal védetted meg magad akkor,amikor nem is volt konkrét okod rá? Hiszen nem miattad mentem oda!Természetes kiváncsiság vezérelt csupán, megnézni,mások hogyan és milyen metódusokkal és technikákkal dolgoznak. Békésen,nyugodtan,törékeny alkatú mennyasszonyommal mentem oda/aki immáron a feleségem/és nem egy hadsereggel/amit megtehettem volna ha mást akarok!/erre rezonáltál be elég rendesen,remegő térdekkel,hisztérikus pánikkal!Ezt fejelted még meg aljas és minden férfiúi jómodort meghazudtoló kiszólásoddal,amit a nyílt levélben már jeleztem.
Arra,a feleségemet érintő csúsztatott badarságodra ezután nem óhajtok több szót vesztegetni,mert méltatlan lenne taglalni azt, ami hazugság és teljesen lehetetlen!Tudod te hatalmas,a feleségem a hozzád hasonló csírákra szokta volt mondani hogy optikailag is büdös!Ez abból fakad,hogy külsőleg iszonyúan ápolatlan benyomást keltesz a gyanútlan nézelődőben.Néha fürdeni kellene, s nem ártana fogat is mosni életem..!
Azzal viszont még mindig élek,hogy lepusztult primitivitásod mely verbálisan és írottan is észbontó,egészen egyszerűen köznevetség tárgya. Lajos te legnagyobb,immáron szellemi és mentális betegséged olyan méreteket őltött,hogy képtelen vagy felfogni azt, egy magára valamit is adó spirituális ember,nem adna ki a kezéből olyan írásnak nevezett fogyatékosságot sejtető tébolyt,mint te az elmúlt néhány napban! Tudod,azt sok ember olvassa,és te saját magad állítottad ki a bizonyítványt magadról,írásod álltal! Talán mégis jobb lett volna mélyen hallgatnod?!Így azonban hála az égieknek,megmutattad a külvilágnak mi is lakozik benned valójában.Lajos te legnagyobb és legbátrabb!
Két hete arra nem veszed a bátorságot hogy elérhető legyél,legalább telefonon. Sunyin meglapulva rejtőzködsz egy Marika nevű aszisztens háta mögött! Bravó te szuper mágus!
Válaszodban,mely embert próbáló feladat értelmezni,felvetsz néhány kérdést! Például vidéki szarkupacnak minősítesz.Legalább tájékozódj arról akit fikázól,tudnillik én pesten születtem és azóta is itt élek!No nem mintha vidékinek lenni,szégyen lenne!Sőt..,de ez meghaladja a te felfogóképességedet,emígyen inkább nem taglalom számodra.Arról már nem is beszélve,hogy legjobb tudásom szerint te nem születtél pesten,sőt mégcsak az országban sem!Meditálj ezen is mélyen minden idők legnagyobbika..,hátha támad egy értelmes gondolatod?
Én most,így, ezúton teszek neked személyreszólóan egy felajánlást!
Bárhol,bármikor kiállok a nagynyílvánosság elé veled vitázni! Mérjük össze tudásunkat,intelligenciánkat,igazunkat!Úgyis fennhangon hírdeted média sztárságodat,ami erősen vitatható,ám legyen! Ha van bátorságod,kiállok veled megmérkőzni akár a te hazai pályádnak nevezthető médiádban is! Nekem is volnának ugyanis kérdéseim hozzád te fenomenális!
Példának okáért,ha te boszorkány vagy miért rohangálsz zőld lepelben a nyílvánosság előtt/alatta kék mackóban/mikor és milyen módon nyerted el nagymesteri címedet,és ha az vagy hol van a saját covened és a boszorkányaid?Mit és milyen módon tanítasz te másokat akkor,amikor beszélni sem tudsz rendesen?Kiváncsi lennék előző életeidre is,amit oly érthetetlenül gügyögtél el Tillának a BB házban,amikor rákérdezett?Kiváncsi vagyok szellemi..mentális..és spirituális képességeidre annak függvényében,hogy szintén a BB házban egy egyszerű szójáttékot nem tudtak a többiek megértetni veled,aminek következményeként szegény Ganxta Zoli majdnem bepisilt a nevetéstől!Én nem különben sírtam a nevetéstől..!Kiváncsi lennék arra is,mitől lettél te a legnagyobb! Ki és milyen megállapítás alapján hitette ezt el veled?Szerény véleményem szerint ezt te hírdeted magadról.Az pedig ugye..nem az igazi..?! Aztán megvitathatnánk sexuálszichopata magatartásodat is,melyet már könyvemben említettem,kiegészítve lerongyolódott pszichés állapotoddal.Kicsit sajnállak te legnagyobb,mert súlyos beteg vagy!Én szívesen ajánlanék neked pszichológust,ha tudnám hogy segít rajtad. A gond az,szerintem már szakember sem tud segíteni rajtad! Súlyos cezaromániád és beteges kényszereid gúzsba kötnek téged életem. Én ennek ellenére felkészülten várom kihívásom elfogadását! Tanúkkal,bizonyítékokkal és mindennel amire szükség van.
Egyvalamit ne felejts el Lajos te legnagyobb,ezt az írásomat is sok ember fogja olvasni,és kiváncsian várja majd azt mit teszel?! Mert ha ismételten kibújsz a megmérettetés elől,akkor már nincs több kifogás és nyafogás.Nem leveleket kell írogatni,ami amúgy is olvashatatlan és értelmetlen ömlengés,hanem felkell vállalni önmagadat,és azt amit állítottál magadról,és persze amit elkövettél.Vedd úgy,a közvélemény és a szakma is kiváncsian várja,bebizonyítod e nagyságodat?! Van e benned a becsületnek és a férfias viselkedésnek némi szikrája,vagy csak a szád jár sunyin,lapítottan a háttérből. Vegyél példát rólam te legnagyobb! Én most is kiálltam,és ki is fogok állni az igazamért.Igaz,én mindenben az ellentéted vagyok Lajcsika!Ha csak fele olyan lennél mint én,nemes ellenfél lehetnél,de sajna csak egy sunyi kis féreg vagy!
Részemről a következő az álláspont:
Ha végre egyszer életedben bátran kiállsz,lesöpörlek a térképről mint tájfun a bódét! De legalább karakteresen,mágushoz méltóan veszíthetsz,amit legalább becsülnék benned!És talán más is becsülné? Mert az amit most csinálsz az gyávaság,és mágushoz méltatlan magatartás!Sőt..teljesen elfogadhatatlan. Főleg a legnagyobbhoz..ha ha..!
Ha csúszó-mászó módon megint belapítasz,akkor is elsöpörlek mint a férget,ám a nemlétező becsületed is végleg kitellik a közvélemény elött csakúgy mint a beavatott szakmabeliek előtt! Akiket a végletekig megsértettél,és akik előtt szintén felelned kell majd!De ez legyen az ő dolguk. Tudod előbb utóbb mindennek eljön az ideje! Így annak is hogy nyílvánosan vagy a háttérből,de megszégyenülj és megsemmisüljön hazugságokra épülő kóklerkedésed!
Még egy tanács Lajosom te legnagyobb!
A szakmai tudást nem zagyva és ömlengő írásokban kell hangoztatni,hanem bizonyítani illik ha kell! Főleg akkor ha arra kihívás érkezik! Jelentem te legnagyobb,megérkezett!!!
Most te lépsz! Ha egyálltalán van benned annyi bátorság,amit ugyan kétlek,de légy ügyes és lepj meg!
Különben nem leszel más mint egy hitelét vesztett paprikajancsi.Vagyis a dzsungel könyvéből vett Lajcsi a majomkirály!A majmok királya ugyanis lehetsz!Ott nem kell beszélni tudni meg írni és fogalmazni,csak makogni mint te!
Neved ha nem tudnád../Lui Padre/-Lajos atyát jelent. Légy hát hű nevedhez atya!
Mert az atya szó bölcsességet és tiszteletet jelent!Eme két tulajdonsággal viszont köszönő viszonyban sem vagy!Én hű vagyok nevemhez...és címemhez! És te?
Egy módon válaszólj ha szándékodban áll:elfogadva a kihívásomat felveszed a kapcsolatot velem és a szervezés útjára lépsz,a rendezvényt illetően! Arról a rendezvényről beszélek ahol nagynyílvánosság elött méretteted meg magadat,velem! A becsületsértő magatartásodat is ilyen körülmények között tudtad megtenni anno a fesztivál égisze alatt,tedd most is ezt, de velem szemtől szembe!
Más válasszal ne is fáradj,mert nem érdekel!Szerintem mást sem!? Erre 2OO3.O5.15-ig szabok határidőt válaszadást illetően.A rendezvényt illetően pedig maximum 2OO3.O5.3O-ig várok!
Ha ez nem valósul meg,olybá veszem hogy ismételten megfutamodtál,és akkor nem nézem azt mi erkölcsös mi nem! Akkor úgy bánok el veled ahogy nyílt levelemben ígértem!Eleget téve igéretemnek és a köz óhajának!A gyenge felfogásod érdekében közlöm veled elérhetőségemet: Itt a telefonszámok álltak
Aztán nehogy elhíresüljön az hogy te elfogadtad a kihívást,csak én nem reagáltam,azt ajánlom fel neked,ebben az ügyben tedd közzé álláspontodat a boszorkányszövetség honlapján!Gondolom a szövetség vezetői szívesen közvetítenek ez ügyben!Ennek érdekében én személyesen fogom őket erre megkérni!
Maradok öszinte ellenséged te nevetségesen legnagyobb makimajom..

VITO.P.M.D. 2OO3.O5.O2.

 

Hát röviden ennyi egy néhány éve zajlott "mágus-háború" története.

S vajon manapság mi a helyzet?

Tán majd az is kiderül a folytatásokban...
 

 

Szerző: MágusMókus  2010.02.13. 19:05 Szólj hozzá!

Címkék: háború mágus

A bejegyzés trackback címe:

https://boszibulvar.blog.hu/api/trackback/id/tr841755448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása