Hogy ne csak a mágia világát froclizzuk, van egy sztorim az asztrólógusok háza tájáról is...

Néhány éve meglátogattam egy ismerősömet, aki elújságolta, hogy asztrológiai főiskolát nyitott. Bár tudtam az illetőről, hogy már két könyvet kiadott e témában, arról is volt tapasztalatom, hogy egy alapszintű előadást is úgy kellett összeollóznia és felolvasnia e témában, mert a tudás valahogy elkerülte a saját kobakját. Amikor rákérdeztem, hogy vajon ki fog tanítani e főiskolán, szinte sértődötten válaszolt:

- Természetesen én!

- Oké. De mégis, milyen alapon leszel te egy főiskola tanára? - kérdeztem.

Erre odavezetett a stúdiója egyik falához, ahol szépen bekeretezve, egy oklevél díszelgett az ő nevére kiállítva. E szépen megformázott irat tanúsította, hogy ő bizony elvégezte a saját főiskoláját,  s mint a "főiskola igazgatója" szépen alá is írta önmaga számára, s megkérte két barátját, hogy ők is firkantsanak oda egy-egy szignót, hogy hitelesebb legyen.

Ehhez már nem volt mit szólnom...

Neked van?

Szerző: MágusMókus  2010.02.22. 14:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boszibulvar.blog.hu/api/trackback/id/tr951781001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása