Időnként a tévé is lehet roppant szórakoztató. Tegnap este két "gyöngyszem" is új gondolatokat vetett fel bennem.

 

Az első a Szellemvadászok "valóság show", ami egyszerre volt rettentően unalmas, s ugyanakkor kacagatatóan együgyű is. Most láttam először ilyen műsort, s megdöbbentem rajta, hogy vannak akik ezt önszántukból és szívesen nézik? Netán még el is hiszik, amit látnak? No, de mivel nem a tévéműsorok kritikája a célom/dolgom, inkább beszéljünk a szellemekről, a szellemidézésekről. Úgy gondoltam, ahelyett, hogy a saját véleményemet osztanám meg veled e témában, inkább felteszek néhány kérdést, amire ha megadod a válaszokat, kialakulhat a saját véleményed...

 

Kezdjük azzal, hogy

- a film szerint, az "erőteljes szellemi aktivitású" helyen, miért csak éjszaka tombolnak a szellemek? Netán nappal "alszanak", vagy csak zavarja őket a fény?

- ha egy szellem képes arra, hogy 4 ember által egy-egy ujjal lefogott poharat megmozdítson, akkor miért nem a kirakott pohár mozgatására kérik, anélkül, hogy hozzáérnének?

- ugyanez a helyzet az "irányított kézírással" is, aminél ebben a filmben az egyik hölgyet "megszállta" a szellem, amitől az teljesen kikészült. Többször is elmondták, hogy az ott lévő "szellemek rettentően gonoszak és rosszindulatúak", így eléggé érthetetlen, hogy az ott lévő "médium", miért egy nőre bízta az "irányított kézírást", aminél várható a megszállás, hiszen hogyan másképp irányítaná a hölgy kezét a szellem?

- De még olyan kérdés is felvetődik bennem egy ilyen "szellemes" műsor következtében, hogy vajon mivel lát és hall egy szellemi lény? Beszélni ugye elismerten nem tud, mert nincsenek hangszálai, de a többi testi érzékszerve működik? Hogyan?

 

De nem ragozom tovább. Szerintem már ennyi is elég a végiggondoláshoz...

 

Inkább beszéljünk a másik műsorról, amit később vetítettek.

 

A mi kedvelt Vágó István "szkeptikus" műsorvezetőnket hozták össze, az elmúlt év "sztár látójával" Nyilas Misivel. Utóbbi urat van szerencsém személyesen ismerni annyira, hogy jómagam is felkerestem tavaly, hogy kipróbáljam mit tud. S bár én nem vagyok olyan szkeptikus, mint Vágó úr, engem sem tudott meggyőzni látó képességeiről, mivel semmi olyat nem mondott, ami igaz lett volna.

 

Persze nem is csodálkoztam rajta, hiszen képtelenség, hogy valaki 15 percenként újabb és újabb emberekre hangolódjon. Nyilas Misi ugyan azt hírdeti a honlapján, hogy 45 perc egy ülés, s mikor bejelentkeztem, úgy hittem, hogy mindenki után tart legalább 15 perc szünetet, hogy kiszellőztesse magát, s feltöltődjön, de kiderült, hogy ez nála nem így működik. Mikor megérkeztem hozzá a megbeszélt időben 3 ember volt előttem. Mint kiderült nem 3 órányi a késése, csak mindössze 20 perc. 2 hölgyet rögtön együtt behívott, s 15 perc alatt megválaszolta kérdéseiket. Azt nem tudom, hogy ezért egyszeri 10000.-Ft-ot kért vagy sem, hiszen nem voltam a szobában, ahonnan csak annyi szűrődött ki, hogy fizettek. Aztán, miután a két hölgy távozott, a másik várakozó is bement hozzá, s 14 perc alatt vele is végzett a "látó", pedig egy oldalnyi kérdéssel ment be a hölgy. Utána következtem én.  Jóindulatúan próbáltam neki segíteni azzal, hogy a kérdezett személyt odaképzeltem magam elé, de csak zagyvaságokat beszélt róla. Pontosabban olyasmit, amit logikai úton is ki lehet következtetni, a feltett kérdéseiből. Pontosan úgy, mint ahogyan tegnap este a tévéműsorban Vágó úr is elmondott néhány dolgot a kiválasztott hölgyről, pedig ő nem vallja magát parafenoménnak. :-)

 

Szóval szerintem rendesen leszerepelt Nyilas Misink, nem csak előttem, mikor ott jártam, hanem tegnap a tévében, azok előtt, akik jól figyeltek. Nem is kapta meg az 1.000.000.-t amit a szkeptikus Vágó István meggyőzéséért ajánlottak neki, de biztos vagyok benne, hogy ennél az egymilliónál többet hoz majd a konyhájára, az a reklám, amit ezzel a műsorral kapott. Hiszen a 15 percenként 10000.-Ft (azaz tegnap este már 11000.-et mondott) annyit jelent, hogy napi max. 5 órai munkával, egy hét alatt összehozza magának ezt a "kis" pénzt.

 

Így aztán mégiscsak sikeres lehet!?

Szerző: MágusMókus  2010.03.01. 09:58 Szólj hozzá!

Címkék: szellem szellemidézés látó parafenomén

A bejegyzés trackback címe:

https://boszibulvar.blog.hu/api/trackback/id/tr771799111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása